25 oktober 2014

Wat vind jij van muymaaike.nl?

Zoals ik in dit artikel al even besprak, ben ik van plan om de komende tijd zowel aan het uiterlijk als aan de content van mijn blog een paar kleine dingen te veranderen. Maar vóórdat ik alles definitief ga besluiten, zou ik heel graag nog jullie mening horen! Daarom heb ik een korte enquête gemaakt die technisch gezien binnen één minuut in te vullen is, en jullie zouden me dan ook héél blij maken als jullie dat zouden doen. Je zou me er ontzettend mee helpen! (Het liefst wil ik 48651 vragen stellen, maar dat zou misschien een beetje afschrikken.) 
Daarnaast is het dé gelegenheid om ervoor te zorgen dat ik meer artikelen ga posten die jij leuk vindt. Win-win, toch? ;) 

Kun je het venster met de enquête niet zien? Klik dan hier om erheen te gaan.



Om jullie alvast te bedanken, hierbij een foto van een quokka. Have a good day!