1 juli 2014

WIN: 4 schattige notebooks van paperstories.nl!

Vandaag is het 1 juli 2014. En weet je wat dat betekent? Dat ik precies een halfjaar geleden mijn allereerste artikel op muymaaike.nl plaatste! Wauw. Inmiddels staan er 103 blogposts online, heb ik al over de 110 Bloglovin' volgers en een heleboel lieve reacties gekregen. Daarvoor wil ik jullie allemaal bedanken! Niet alleen krijgen jullie hierbij allemaal een virtueel stukje taart, maar ook heb ik een superleuke winactie geregeld. Het is geen geheim dat ik verslaafd ben aan notitieboekjes en schattige dingen, dus wat is er nu leuker dan schattige notitieboekjes weggeven? Lees snel verder om te lezen wat je moet doen om te kunnen winnen! 


Wat je kunt winnen zijn deze 4 notitieboekjes van Paper Stories, met de opdrukken happy together, always smile, love is feel en lovely everything, in schattige pastelkleuren. Vind je ze niet lief? Ik wel!

Zo maak je kans om te winnen:
- Volg MuyMaaike op Bloglovin' en like dit bericht
- Like Paper Stories op Facebook
- Laat een leuke reactie achter (dat hoeft geen ellenlang verhaal te zijn waarom je graag wil winnen, maar gewoon iets leuks) en zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik contact met je kan opnemen (als je met een IntenseDebate-account reageert, zet je mailadres dan even in de reactie)

En natuurlijk is het ook niet verboden om te tweeten dat je meedoet (mention dan even @MuyMaaike en @NinaPaperStory)!

Meedoen kan een week, dus t/m dinsdag 8 juli. Ik neem dan zo snel mogelijk contact op met de winnaar.



The more you praise and celebrate your life, the more 
there is in life to celebrate - Oprah Winfrey


Misschien vind je dit ook leuk: