28 april 2014

Blogs in de spotlights #1

Naast zelf bloggen vind ik blogs van anderen lezen ook ontzettend leuk – hoewel ik het deze maanden even wat minder doe – en sommige bloggers verdienen gewoon even een plekje in de spotlight. Daarom wil ik dit vaker gaan doen met mijn favoriete blogs in het algemeen, maar in dit eerste artikel lees je vast mijn favorieten van mijn Spam je blog-artikel! Een deel kende ik al, maar veel ook niet. Geniet van het nieuwe leesvoer. :)



Magical daydream
Ik volg bijna geen Engelse blogs, voornamelijk omdat ik me er nooit toe kan zetten die te lezen, haha. Voor deze blog van Mariëlle moet ik echter een dikke vette uitzondering maken: instant happiness! Ze omschrijft haar blog zelf als een kleurrijke, vrolijke, creatieve feel-good plek waar je wordt uitgedaagd om groots te dromen en de wereld te verbeteren en ik kan niet anders dan dat beamen.

Wonderlicht
Karlijn blogt over heel uiteenlopende onderwerpen die ik allemaal erg leuk vind. Daarnaast laat ze lieve reacties achter op andere blogs en het allerleukste vind ik nog wel dat ze de hashtag #lijstjesmeisje heeft bedacht. Lijstjes zijn altijd goed, en zeker met een extra dosis creativiteit!

Zowiezoe
Alleen de titel van Zoë-Ambers blog vind ik al geweldig, want, nou ja, woordspeling. Ik volg Zoë al een tijdje omdat ze artikelen schrijft die je niet zo snel ergens anders terug zult vinden en omdat ik enorm van haar schrijfstijl houd.

Dat meisje dat haar moeder verloor en Scream my lungs out
'Dat meisje' blogt anoniem, en wel op twee verschillende plekken. Op de eerste blog schrijft ze over haar rouwproces. Heel... indrukwekkend, maar ik weet niet of dat de beste manier is om het te omschrijven. Haar andere blog is een stuk vrolijker, met een heleboel leuke lifestyle-artikelen.



Eline Stiekema
Eline is de winnares van de chicklitwedstrijd van Luitingh-Sijthoff en Chicklit.nl. In mei verschijnt haar eerste boek 'Dubbelspel' en tja, dat zegt sowieso wel wat over haar schrijfstijl! Op haar blog geeft ze een kijkje achter de schermen en daarnaast heeft ze nog veel andere leuke artikelen.

Aphelium
Ook de blog van Stéphanie ken ik al een tijdje. Hoewel ze naar eigen zeggen vooral over haar persoonlijke transformatie blogt, zie ik gewoon heel veel toffe persoonlijke blogposts.

Chapter (Lila)Ria
Main reason dat ik deze blog deel: een quote bij elk artikel! Oké, ben ik daar blijkbaar toch niet de eerste mee, haha, maar dat betekent gewoon dat quotes leuk zijn! Daarnaast spreekt het merendeel van (Lila) Ria's artikelen me aan, en ik raad iedereen aan even dit artikel te lezen.

Laura's book journalDaantje loves to read en Chantalia
De namen zeggen het al: boeken. Do I need to say more? Ook komen er af en toe films en wat andere artikelen voorbij op deze blogs. Zeker aanraders als je ervan houdt!

Kende jij deze blogs al?

PS. Dat er #1 in de titel staat betekent inderdaad dat er een deel 2 komt... ooit. Voor hetzelfde geld vergeet ik het en duurt het maanden, haha. Maar als je een reactie achterlaat bezoek ik je blog altijd, dus misschien kom jij er dan ooit wel in. :)


Anybody in the spotlight can get lost in that if 
they are not careful - Lisa Marie Presley


Misschien vind je dit ook leuk: