22 maart 2014

Spam je blog!

Oké jongens, ik ben een héél klein beetje dom geweest: ik heb toetsweek en ik ben gewoon compleet vergeten vooruit te schrijven. Nou heeft dat voor jullie echter wel een voordeel: jullie kunnen hieronder lekker je blog spammen! Zodat je ongegeneerd reclame kan maken én in plaats van een artikel op mijn blog, lekker een artikel op de blogs van mijn andere lezers kan gaan lezen. :)


Tegenwoordig zijn er heel veel mensen die bloggen, ook bij jullie reacties zie ik vaak een bloglink staan. Daarom heb ik al CommentLuv, zodat anderen je laatste artikel kunnen zien, superleuk! Maar vandaag staat écht in het tegen van jullie blogs.
Even het lekker standaard riedeltje: normaal verwijder ik linkjes in comments die níet in het speciaal daarvoor bestemde vakje zijn geplaatst, maar vandaag mag het! Eén comment met je link is wel genoeg.
LET OP: reacties met alleen een linkje verwijder ik nog steeds. Het leuke is juist als je er even bij vertelt waar je blog over gaat, wat hem zo uniek maakt/waarom anderen hem moeten volgen en eventueel nog iets over jezelf.
En nu maar spammen, ik ben erg benieuwd! Natuurlijk bekijk ik ze zelf ook allemaal en als er heel veel leuke blogs tussen zitten maak ik misschien ook wel een lijstje met favorieten of zo. :)

Wat is jouw blog?

PS: Huishoudelijke mededeling: ook mijn "M(u)y diary" van week 11 en 12 wordt een beetje later geplaatst!



Put your blog out into the world and hope that your 
talent will speak for itself - Diablo Cody





Misschien vind je dit ook leuk: