18 februari 2014

Welkom op muymaaike.nl!

Even een heel kort berichtje: mocht je mijn blog weleens rechtstreeks bezoeken, dan kun je nu gewoon muymaaike.nl intypen. Vanochtend heb ik namelijk een eigen domeinnaam gekocht, yay! Ik ben nog wat aan het klooien met de instellingen, maar hij doet het wel!


Ik heb een tijdje getwijfeld over het hostingbedrijf waar ik mijn domeinnaam wilde kopen, volgens mij maakt het met een doorverwijzing niet zoveel uit maar ik heb geen zin om te gaan verhuizen als ik toch zelf wil gaan hosten, haha. Uiteindelijk heb ik voor Antagonist gekozen, kost wat meer maar daar hoor ik de meest positieve dingen over!

Ik ben erg blij met mijn .nl-adres, staat toch altijd wat mooier. En nu hebben jullie ook weer een bevestiging dat ik voorlopig niet stop! :D

Dit betekent overigens ook dat mijn mailadres veranderd is naar info@muymaaike.nl


One reason I encourage people to blog is that the act of doing it stretches your available vocabulary and hones a new voice - Seth Godin






Misschien vind je dit ook leuk:
      Meet my new love!                                    Column: Tipium Emotios Haha