1 februari 2014

Maandoverzicht januari: mijn favoriete Bloglovin' likes

Ik heb in totaal 3.627 berichten geliked op Bloglovin' – dat is vrij veel ja, haha. Ook in januari heb ik weer tientallen keren op de like-button geklikt. Elke maand scroll ik nogmaals door die lijst en deel ik mijn favorieten om toffe blogposts van anderen een beetje in de spotlight te zetten! Kijk je mee? :D


Schrijven
Sommige mensen schrijven gewoon zo goed, zo vol droge humor. Ik wou dat ik dat kon, haha. Lenneke schreef deze maand bijvoorbeeld over vervelend winkelpersoneel en over alcohol kopen met/zonder make-up, Iris over Tinder.

Koken/bakken
Daarnaast zijn er ook onweerstaanbare recepten online gekomen, onder andere: bananenbrood, mueslirepen, fudgy chocolate chip brownies en kersentaart (maar eigenlijk alleen vanwege de toffe plaatjes), suikervrije warme chocolademelkgezonde brownies, naanbrood, quinoa met frambozen en banaan, American apple pancakes, appeltaartpops, suikervrije rozijnenontbijtkoekgezonde brownies met avocadogezonde muffins met banaan en walnotensnelle minipizza'sfrozen banana smoothie met pindakaas en hazelnootappel sandwichlemon blueberry yoghurt cake (geweldige site), creamy oatmeal, eimuffinsgezonde muffins met blauwe bessen en banaanquinoa chili met zoete aardappel, havermoutpannenkoeken met honing en banaanportobello burgergroentechips, carrot cake, gheelemon curd sconesbieten linzen saladekerriediptarte tatin met druivenwortelsaladecranberrybrownies, kruidige wortelsoepquinoabietenframbozensaladerozijnenspeltbroodgemakkelijk broodricotta-pancakesSubway M&M cookies en pindakaas.
En dan moet je erbij bedenken dat dit nog maar een klein deel is, haha. Ik volg echt teveel (food)blogs... En mocht het je nog niet opgevallen zijn, ik ben fan van gezonde varianten op ongezonde dingen! Overigens is deze post over het bewaren en invriezen van gebak ook erg handig,  net als dit filmpje over kitchen lifehacks, dit artikel over je keukenapparatuur anders gebruiken en dit artikel over de basis van soep maken!

Interieur
In de categorie interieur blogden de Groene Meisjes over het stylen van bekende kringloopitems, Girlscene schreef over hoe je je kamer efficiënt inricht, NSBML over een kleine kamer groter laten lijken en Luna over fashionable ways to style your room. Dit artikel over manieren om je bed op te maken is ook leuk!

Mindstyle
Natuurlijk mogen ook de mindstyle-artikelen niet ontbreken in dit blogje. Zo schreef Lisanne over meer rust in je hoofd en Rosanne over doelen bepalen dmv een wondervraag.

Inspiratie
Qua inspirerende blogs heb je een deel al in mijn blog van afgelopen donderdag kunnen zien: deze blog van Suzanne en dit filmpje bij Marieke bijvoorbeeld. Maar ook Laura's voor als je even bent vergeten hoe mooi het leven is, is het lezen waard.

DIY
De DIY's die ik wil maken: inspiratiemap en hartvormige boekenlegger van Rosie, (een variatie op) Marlous' toekomstboekjeschrijven met bleek,  kunst met waskrijtjesice facialmaskertjes (ook al mislukken die altijd) en make-up voor ogen en lippen, En natuurlijk ga ik ook aan de slag met de 3e opdracht van de happy challenge. :D

Overig
Tot slot in de categorie overig: waarom Hester blij is dat ze niet 100% een beautyblogger is (en waar ik het dus helemaal mee eens ben). Niet te vergeten Anne's blog over door Europa treinen, die mij op een idee heeft gebracht (wie gaat er mee?) en daarbij past dit artikel over goedkoop naar Parijs heel mooi. Girlscene zette iets over open dagen online, Hester over je toetsweek overleven. Hier zijn tips om te (be)sparen, hier tips voor zelfportretten en Joany maakt een lijstje van haar favoriete hobby-boeken. En deze HTML basics natuurlijk!

Het valt me op dat er geen artikelen bij staan van een groot deel van mijn favoriete blogs... Best apart! Oh, en een note to self: echt minder liken!

On another note: ik blog nu precies een maand and I love it! Ongelooflijk hoe zoiets binnen een maand zo'n grote plek kan gaan innemen in je leven, haha. Dit is inmiddels het 19e artikel, ik heb al hele leuke reacties gehad, heb nu 40 Bloglovin' followers, ben al 2 keer voor de Liebster Award genomineerd (door Marlot en Rosebird), en een keer voor de beautyblogger tag door Judith. Verder heeft Rosanne mijn rainbowcake en boekenwishlist in respectievelijk week 2 en week 4 bij haar favorieten genoemd, heeft Femke mijn DIY gedeeld op haar Facebook en ik sta ook in een lijstje op de blog van Josianne. Ik wil iedereen hierbij al heel erg bedanken, had nooit gedaan dat ik dit in 1 maand kon, haha – ook al weet ik dat er mensen zijn die in de 1e maand al zo'n 200 of zelfs meer volgers hebben. Ik vind dit al echt geweldig en het geeft me alleen maar meer motivatie en inspiratie!

Wat waren jouw favoriete artikelen in januari?



If you are really thankful, what do you do? You share - W. Clement Stone 






Misschien vind je dit ook leuk:
Maandoverzicht januari: artikelen op andere sites





Bron laatste afbeelding: WeHeartIt