1 januari 2014

Welkom!

Hoi! Welkom in 2014 én op mijn nieuwe blog! Je bent op de één of andere manier beland op MuyMaaike, en ik hoop dat je er vaker terugkomt. :) Als je een beetje een beeld wil krijgen van wat ik hier van plan ben, lees dan vooral even verder. En natuurlijk een happy new year!



Wie?
Ja, laat ik ook iets over mezelf vertellen. Ik ben Maaike, 16 jaar en haal hopelijk dit jaar mijn VWO-diploma. :) Ik heb al eerder geblogd op 'Tirchamama', 'Whispers of our dreams' en 'Dreaming creative'. Ik hoop dat MuyMaaike het langer volhoudt, haha. Ik blog hiernaast nog voor JongIn en ik schrijf recensies voor chicklit.nl. Uit voorgaande zin heb je vast al opgemerkt dat mijn hobby's schrijven en lezen zijn, maar ik houd ook heel erg van bijvoorbeeld koken en bakken en naar concerten gaan. O ja, en ik werk een paar uur per week bij de bieb. Verder vertel ik niet zoveel over mezelf, maar ik maak zo snel mogelijk een About me-pagina!

Wat?
Ik wil al heel lang weer een blog beginnen, maar ik wist echt niet waarover. Aan de ene kant wilde ik een blog met updates over mijn 2014-challenges (morgen online), aan de andere kant leek een foodblog of boekenblog me ook heel tof. Dus combineer ik die dingen: ik schrijf eigenlijk over alles wat me bezighoudt, wat neerkomt op vooral lifestyle-artikelen. Ik wil onder andere columns, recepten, DIY's en tips met jullie gaan delen! (het is echt awkward om lezers aan te spreken die je niet hebt) Daarnaast misschien wat korte verhaalscènes, dingen die met boeken te maken hebben en challenges die ik voor mezelf bedenk. Maar natuurlijk ook heel veel andere dingen!

Waar?
Hier dus, op muymaaike.blogspot.com! Ik heb nog overwogen om in de vakantie hele 'Hoe werk ik met Wordpress?'- en 'Leer HTML'-boeken door te spitten, maar daar heb ik helemaal geen zin in, Blogger hoort nu eenmaal bij mij dus mijn eventuele toekomstige lezers moeten er ook maar genoegen mee nemen, haha. Wel hoop ik mezelf binnenkort al een .nl-adres cadeau te doen.
O, trouwens, even om de titel uit te leggen: ik houd van Spaans. En Frans trouwens, en talen in het algemeen. Maar goed, muy is dus zeer/heel/erg in het Spaans, en ik vond het ook nog wel leuk klinken met die twee m'en zo. :)

Wanneer?
Nou ja, nu begin ik dus, maar ik bedoelde meer hoe vaak ik ga bloggen, haha. Hoe graag ik ook elke dag iets zou willen posten, ik weet gewoon van mezelf dat ik dat niet volhoud, dus het wordt 3 of 4 keer per week (om de dag dus), in ieder geval in het begin!

Zoals ik al zei, ik hoop je hier nog eens terug te zien! Wil je niet steeds mijn URL intypen: ik ben ook te volgen via Bloglovin' en Twitter!


Fill your paper with the breathings of your heart - William Wordsworth