8 januari 2014

Minishoplog: oud is goud!

Als ik boeken zie, moet ik me echt inhouden om ze niet te kopen. Als ik boeken van een euro zie, wil ik ze allemaal (gierige Hollander-mentaliteit). Het is dan ook maar goed dat ik niet zo vaak bij de kringloop kom, haha. Vrijdag was ik er wel en ik heb dus eh, boeken gekocht. En wat cd's. Ik wilde het wel graag even laten zien!



Ik begin met de boeken! Zoals je op de foto hierboven ziet, heb ik er 3. En dat voor maar €4,60!


Allereerst dit dunne Mexicaanse kookboek. Ik ben een enorme fan van Mexicaans eten, dus hoewel er heel veel gerechten met vlees in staan (in ben vegetarisch), kon ik dit boek niet laten liggen. Alleen die voorkant al. :) Hij was bovendien maar 1 euro!



Ook kocht ik voor €1,80 het boek "Een stralend liefdesvuur" van Nicholas Sparks. Ik had al besloten dat ik die wilde voordat ik de achterflap las, haha. Ik vind de films die van zijn boeken zijn gemaakt altijd heel mooi en goed en vraag me dus al tijden af hoe hij dat soort dingen beschrijft. Nu ga ik het eindelijk ook eens lezen!



Tot slot kocht ik "Zwaar verliefd van Chantal van Gastel, ook voor €1,80. Dit boek had ik al een tijdje geleden gelezen, maar ik vind het gewoon leuk om boeken in huis te hebben, dus ja. Als ik een keer behoefte heb aan het lezen van Isa's avonturen kan ik dit boek er zo bij pakken!




Ook kocht ik 3 cd's, waaronder deze rock & roll-verzameling. Ik herkende eigenlijk geen enkel nummer, maar ik word altijd heel vrolijk van rock & roll dus besloot gewoon een cd mee te nemen. Hij bevalt heel goed! Alle cd's waren trouwens €1,-!



Ook kocht ik dit album met de grootste hits van U2 in de jaren '80. Ook hier ben ik erg blij mee!



Als laatste kocht ik deze cd met deuntjes van de Beatles. Het was eigenlijk helemaal niet in me opgekomen dat het een muziek zonder zang zou kunnen zang, maar dat is het dus wel. Jammer! Maar instrumentaal is op zich ook leuk, en ach, voor 5 dingen is de €7,60 die ik uitgaf alsnog niet duur!

Conclusie: ik moet echt vaker naar de kringloop! Kom jij er weleens? :)


Old music is the same as new music - it's just a different way of delivering it. - Jeff Lynne