21 januari 2014

17 redenen waarom vandaag een feestje is!

 Ik ben vandaag jarig! Als dit artikel online komt ben ik over ongeveer drie kwartier precies 17 jaar oud. Reden voor een feestje dus! Er komen als het goed is een paar vriendinnen taart eten (na de laatste toets van mijn toetsweek!), dus ik hoop dat het gewoon een gezellig dag wordt. :) Maar... jij hebt vast ook wel iets om te vieren: lees hier mijn redenen waarom vandaag een feestje is! Dus eh, kom maar op met die taart, haha.


- Naast dat ik jarig ben zijn onder andere ook Paul Allen (mede-richter Microsoft), Audrey Dalton (actrice uit Titanic) en Oscar II (inmiddels overleden koning van Noorwegen en Zweden) op deze mooi dag geboren. Zie hier de hele lijst! Oh, en Suzanne natuurlijk ook. :)
- Goed, het wordt bewolkt, maar op de meeste plaatsen blijft het droog!
- Aangezien dit pas de 21e dag van het jaar is heb je hierna nog 344 dagen om 2014 super te maken.
- Je gaat deze dag maar één keer meemaken.
- Je hebt net geen een tragische auto-ongeluk gehad.
- Je leeft ook niet in een arm land.
- En het is de baarmoederhalskankerpreventieweek. Dat wist je niet, hè?
- Je hebt geen toetsweek, en mocht je die wel hebben: je hoeft niet lang naar school. Ieder nadeel heeft zo z'n voordeel. ;)
- Je bent alweer een dag verder bij het weekend dan gisteren!
- Normaal komen er altijd alleen op woensdag en donderdag leuke films op tv, maar vanavond ook.
- Waarschijnlijk ben jij dit jaar ook nog jarig, dus kun je mooi vandaag vast de pre-party houden!
- Morgen is er een nieuwe Pretty Little Liars-aflevering.
- Vanaf vandaag zijn er heel veel nieuwe aanbiedingen, o.a. de foldertjes van Kruidvat en Trekpleister gelden vanaf dinsdag.
- Je krijgt van mij een virtueel stukje cake!
- Ik post deze week een artikel meer dan normaal - mocht je dat leuk vinden, haha.
- Er bestaan zulke plaatjes:
Everyday Cute

























- Gewoon, omdat feestjes leuk zijn.

Ik wens je een hele fijne dag toe! Waarom ga jij vandaag een feestje vieren? :)


Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.

^                    
25 volgers op mijn verjaardag bereiken zou best leuk zijn. :$



Misschien vind je dit ook leuk:
  





Bron laatste beeld: WeHeartIt